Het is hier al een tijdje stil. Vakantie zit er voor iets tussen, maar ook een beetje gewoon geen zin. Ik heb ondertussen nog wel een en ander gestikt, ook al is niet alles voor publicatie vatbaar. Ik ga u de volledige mislukkingen besparen, de rest zal ik vroeg of laat nog eens bloggen. Of misschien ook niet.
Ik pik de draad weer op met deze slabbetjes:
De bedoeling was snel iets ineen te flansen om mee te nemen op babybezoek maar dankzij het bias heeft het toch nog langer geduurd dan ik gewild had. En dan staat het bias er nog niet bepaald foutloos op.
Ik heb ze gemaakt volgens de tutorial van craft with confidence. Waarom deze? Om de eenvoudige reden dat er een afdrukbaar patroon bij is. Het wereldwijde web staat vol handleidingen voor slabbetjes maar de meeste zijn samen te vatten als “Neem een slabbetje. Maak het na.”.Dat is lastig als je geen slabbetjes in huis hebt. Dus ben ik maar wat blij dat er mensen zijn die zo vriendelijk zijn een tutorial inclusief patroon te maken.