dinsdag 24 mei 2011

eindelijk

Deze buttercup lag al weken te wachten in bijna-afgewerkte toestand. Veel werk was het niet meer: alleen het bias en de riem moesten er nog aan. Ik heb ze in het weekend eindelijk afgewerkt en dan heeft het nog een paar dagen geduurd voor ik de foto genomen heb.

grijze buttercup

Ik heb het patroon afgedrukt op 130% en dat is wat mij betreft het ideale formaat. Voor de rits heb ik deze handleiding op Craftster gevolgd. Het bias was oorspronkelijk niet gepland, ik moest wel omdat ik de voering gedachteloos dichtgestikt had zonder opening om de tas te keren. Uiteindelijk ziet het er best leuk uit zo. Ik ga doen alsof het van meet af aan de bedoeling was, kunnen we dat afspreken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten