maandag 4 juli 2011

zelfbedachte tas

Ik heb nog eens een tas gemaakt, dat was al even geleden. Deze keer heb ik geen tutorial van het internet geplukt, neennee, ik heb ze zelf bedacht.

Oké, het ik niet bepaald een staaltje van haute couture maar het is wel een bruikbare tas geworden.

De schouderriem zit niet vast aan de tas zelf maar aan 2 ringen. De riempjes die om de tas heen zitten zijn in het midden vastgestikt en houden de ringen op hun plaats.
Dat gedeelte vind ik alvast geslaagd.
Ik ben minder blij met de figuurnaden, die hadden meer naar het midden gemogen. Dat weet ik dan voor volgende keer, volgende keer maar ik ook foto’s van de tas in wording en krijgt u er tekst en uitleg bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten