Ik zit thuis opnieuw al enkele dagen zonder internet.
Vanavond ben ik gaan zwemmen en op dit eigenste moment gebruik ik het gratis wifi van de bar om erop los te internetten. Met voorbedachte rade, uiteraard, ik heb die PC niet toevallig bij. Ik durf niet met 100% overtuiging zeggen dat ik zou gaan zwemmen zijn zonder het vooruitzicht van internettoegang. Wifi als motivatie voor het sporten, waarom niet. Misschien moet ik die internetperikelen thuis maar laten voor wat ze zijn.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten