Ik heb een paar dagen zonder internet gezeten en ik was helemaal van de kaart. Ik wilde zoveel blogs lezen! Maar hier ben ik dus terug.
Vandaag moest ik niet werken. En ik heb mijn tijd goed gebruikt: was van gisteren geplooid en weggezet, nog meer was gedaan, badkamer gepoetst, boodschappen gedaan…
Op mijn boodschappenlijstje stonden onder andere garam masala, chaat masala en een paar andere Indische specerijen. In Brussel ga je daarvoor best naar de buurt rond de Naamse Poort, waar verschillende Indische en Pakistaanse winkeltjes zijn.
Je kent die buurt misschien ook als Matonge. Inderdaad, hier vindt je inderdaad veel Afrikaanse winkels, ook stoffenwinkels en daar heb ik dit stofje gekocht:
10€ voor 6 yard, dat is ongeveer 5,5m. Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen.
Op weg naar de metro ben ik ook even binnengewipt bij Maison Dorée om te kijken of er nog iets interessants te vinden was in de solden maar heb toch maar niets gekocht.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten