Dat is een van mijn rare hersenkronkels. Het zit zo: er is een naaimachine in mijn leven gekomen.
Ik kan helemaal niet stikken maar dat is geen probleem, dacht ik, ik volg wel ergens een of andere cursus. Ik ging op zoek naar naailes in de buurt (Brussel), in het Nederlands, beginnend in januari of waar ik nog bij kon aansluiten, voor beginners en liefst ook niet iets waar ik een heel jaar 2 keer per week aan vasthang voor er ook echt iets geproduceerd is. Dat lijkt me toch niet zo veel gevraagd? Helaas… naarstig Googlen leverde niets op.
Wel raakte ik verzeild in een web van (naai)blogs, een onuitputtelijke bron van inspiratie en tips. Bij een naaimachine hoort een blog, zoveel is duidelijk. Ik was toch al van plan 2011 anders aan te pakken dan 2010, een blog kon er ook nog wel bij.
Zodoende krijg je hier een verslag van mijn vorderingen met de naaimachine, tegelijk met het leren naaien ga ik leren bloggen. Ze zijn er nog niet maar op een dag voeg ik lijstjes toe van wat ik nog wil maken, wat me inspireert en waar nuttige info te vinden is.
Het wordt in eerste instantie een logboek voor mezelf. Wie wil meelezen is van harte welkom, volgers ook want het is toch altijd leuk te weten dat wat je te vertellen hebt iemand interesseert. Misschien vertel ik af en toe ook iets uit het dagelijks leven dat niets met naaien te maken heeft. Misschien laat ik daarbij dan wel eens iets weg en ander stukken worden misschien een beetje aangedikt. Dat moet je me dan maar vergeven
Geen opmerkingen:
Een reactie posten