Dit zat in m’n mailbox:
|
Jawel, de stockverkoop van Dries Van Noten. Stoffen heb ik er nog nooit gekocht maar wel kleding. Het is natuurlijk nog steeds duurder dan de H&M maar je kan toch zaakjes doen. Soms zijn er ook schoenen, helaas meestal niet in mijn maat.
Oh ja, nog een tip: Draag ondergoed waarmee je onder de mensen kan komen, er is namelijk één grote gemeenschappelijke pasruimte
Zo’n stockverkoop komt nooit alleen. Even googlen en inderdaad, de andere ontwerpers doen ook mee. De volledige lijst staat op elle.be
Geen opmerkingen:
Een reactie posten