woensdag 27 april 2011

jeugdsentiment

Dit is de allereerste tas die ik ooit gemaakt heb, 20 jaar geleden. Of meer zelfs, ik durf het niet goed uitrekenen.

Het is niet bepaald een staaltje van Haute Couture, gewoon de broekspijpen afgeknipt en dichtgenaaid,een voering zit er niet in. Let wel, het gaat hier om handwerk. Zelfs de ritsluiting heb ik er met de hand in gezet, alleen voor de riem had ik de hulp ingeroepen van iemand met een stikmachien.

Ik heb de tas intensief gebruikt in de jeugdbeweging, naar het zwembad enzovoort maar ik had ze al jaren niet meer gezien. Ze is laatst boven water gekomen en toen heb ik deze foto genomen. Daarna heb ik ze definitief bij het vuilnis gedumpt, als ik ze al die jaren niet gemist heb zal dat nu ook niet meer gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten