- Meer sporten dan in 2010. Hiervoor ben ik met vlag en wimpel geslaagd, daar was ook geen kunst aan want in 2010 heb ik niet gesport. In 2011 heb ik een fiets aangeschaft en is zondag zwemdag geworden.
- Suiker mijden en groenten en fruit eten. Dat laatste doe ik, meer dan ooit tevoren, maar suiker eten doe ik ook nog.
- Zelf koken ipv het grootkeukenvoedsel op het werk te eten en bereide gerechten in huis te halen. Dat lukt eerlijk gezegd niet altijd. Ik heb ondervonden dat weekmenu’s maken helpt, al hou ik me er niet altijd tot het einde van de week aan.
- Georganiseerder leven, door een einde te maken aan mijn uitstelgedrag, boodschappenlijstjes te maken enz. Ik durf te stellen dat dat gelukt is, ik heb zelfs een agenda in huis gehaald. En ik heb nu al verlofdagen aangevraagd voor maart, gewoonlijk plan ik niet zo lang op voorhand.
- Aan de slag gaan met de naaimachine. Dat had beter gekund, erg productief ben ik niet geweest. Maar ja, ik was en ben ook niet van plan van het stikken mijn enige tijdverdrijf te maken.
- Ik was vast van plan boeken te lezen, dat heb ik gedaan maar het boeit me niet meer zoals vroeger.
- Bloggen, ik ging hier bloggen over mijn stiksels. Dat heb ik zo mogelijk nog minder gedaan, 21 posts op een heel jaar tijd. En soms met tussenpozen van maanden. Ik denk dat ik hiervoor gebuisd ben. Ik heb gisteren toch nog een inhaalbeweging gedaan door oud nieuws te posten.
- Voor 2012 minder goede voornemens maken dan voor 2011. Daar ga ik nog eens over nadenken.
zaterdag 7 januari 2012
Goede voornemens 2011, wat is ervan geworden?
Zowat een jaar geleden publiceerde ik hier mijn eerste posts, waaronder mijn goede voornemens voor 2011. tijd om de balans op te maken:
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten