Mijn nieuwste creatie, gemaakt volgens de tutorial van jcarolinecreative .
Het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf!
Weer een tas in wit met zwart, straks denkt u nog dat ik geen andere kleuren gebruik. Ik kan al melden dat de volgende grijs met zwart wordt, misschien zelfs met een streepje turquoise.
mooi! En er is niets mis met zwart-wit...
BeantwoordenVerwijderen